Interteach staat voor hoogwaardig, doelgericht en resultaatgericht 1-op-1 online privé-onderwijs voor kinderen in het basis- en voortgezet onderwijs, volledig afgestemd op de behoeftes en competenties van uw kind.
Voor kinderen die nét dat beetje extra persoonlijke begeleiding nodig hebben, moeite hebben met bepaalde leerstof of hulp kunnen gebruiken bij de voorbereiding op de Centrale Eindtoets of een andere toets, of voor Nederlandse kinderen woonachtig in het buitenland. Interteach biedt gericht online particulier privé-onderwijs, waar en wanneer dat u en uw kind het beste uitkomt!
Converzo heeft voor Interteach een online marketingcampagne opgezet om leads te genereren en de naamsbekendheid te vergroten. Het optuigen van de campagne ging in nauw overleg met webontwikkelaar CC Solutions uit Oisterwijk die verantwoordelijk is voor de website. Een goede campagne kan niet zonder een goede landingspagina. Daarnaast moet alles meetbaar gemaakt worden. Kortom, het is een ‘een-tweetje’.
Ook hebben we geadverteerd via pre-roll videos op Youtube. Een pre-roll is een video-advertentie die wordt afgespeeld voorafgaand aan de video die de bezoeker van een website eigenlijk wil bekijken. Met Youtube retargeting hebben we stapsgewijs via 6 korte pre-rolls het concept van Interteach uit de doeken gedaan. De Youtube pre-rolls zijn verzorgd door IRX communicatie te Oisterwijk.
We hebben voor de online campagne gebruik gemaakt van de volgende kanalen:
- Google zoeknetwerk
- Google display netwerk
- Youtube pre-rolls
- Facebook
- Instagram
- Remarketing
Na het lanceren van de campagne begon het monitoren en bijsturen, met name vlak na het lanceren van een nieuwe campagne is het van belang kort op de bal te zitten. We hebben hierbij wekelijks aan Interteach gerapporteerd wat onze bevindingen en aanbevelingen waren. Na akkoord konden we deze aanbevelingen direct doorvoeren. Door dit proces kunnen we voor hetzelfde advertentiebudget steeds meer aanvragen genereren.
Wat heeft het opgeleverd
In de eerste 3 maanden hebben we het volgende bereikt voor Interteach:
- 20.124 unieke bezoekers naar de website, 35.593 pagina weergaven
- 216 aanvragen voor bijles, waarvan 151 via het Google netwerk en 65 via Facebook/ Instagram