Krikke Books

Krikke Books maakt jubileumboeken voor A-merken sinds 1995. Zo ontwikkelde Krikke Books onder andere een jubileumboek voor KLM, Histor, Nivea, Bacardi en de NS. Ze realiseert het corporate story, opgebouwd vanuit de bestaande corporate identity, met de juiste vormen- en beeldtaal.

Converzo helpt Krikke Books online haar zichtbaarheid te optimaliseren. Hiervoor maken we gebruik van het Google Zoek- en Displaynetwerk. Om het zakelijke publiek te bereiken hebben we tevens ingezet op LinkedIn Advertising. Daarnaast zetten we Remarketing in. Na een bezoek aan de Krikke Books website tonen we banner advertenties aan de doelgroep met hierin het aanbod tot het aanvragen van een gratis Grolsch jaarboek.

De campagne resultaten over de eerste 3 maanden zijn als volgt:

  • 5.244.685 impressies
  • 2771 bezoekers
  • 13 jaarboek aanvragen (8 via remarketing)
  • 6 offerte aanvragen

jubileumboek