Swim to Fight Cancer Tilburg

Op 26 augustus 2018 duiken honderden zwemmers de Tilburgse Piushaven in om geld in te zamelen voor Fight Cancer.

Om ons steentje bij te dragen en om van het event een zo'n groot mogelijk succes te maken hebben we de organisatie de afgelopen weken geholpen bij het optuigen van een promotiecampagne.

Facebook promotie voor nieuwe deelnemers

Het aantal deelnemers groeide al gestaag, maar hoe meer zwemmers hoe beter. Door onze Facebook campagne kan het zo'n 33.000 triatleten, fanatieke zwemmers en fervente obstacle runners in en rond Tilburg niet zijn ontgaan dat Swim to Fight Cancer Tilburg hun volgende uitdaging moest worden.

Promo-pakket waarmee deelnemers sponsoren kunnen werven

Om vervolgens alle deelnemers voldoende middelen te bieden om donaties te werven ontwikkelden we een promo-pakketje, met daarin de basis voor een Facebook of Instagram post. Door het domein ikzwemmee.nl te delen op Facebook verschijnt direct een mooie afbeelding en wervende tekst. Er zijn aparte versies voor individuele zwemmers, teams of sponsoren.

Daarnaast ontwikkelden we een Facebook Camera Effect waarmee deelnemers in hun foto's en op hun profielfoto kunnen aangeven dat ze op 26 augustus de Piushaven zullen trotseren. Ook eens spelen met het camera effect? Open deze link op je mobiel (waarop de Facebook app is geïnstalleerd).

Het is nog even tot de 26e, dus draag ook je steentje bij en doneer: https://tilburg.swimtofightcancer.nl/

Of zwem 😉