Heerbeeck en Kempenhorst college

Voor het Heerbeeck College te Best en het Kemphorst College te Oirschot (Vobo scholengemeenschap) heeft Converzo in opdracht van reclamebureau Topixx te Best een online campagne opgezet ter promotie van de open dagen. Het doel was zoveel mogelijk bekendheid te genereren voor de open dagen en tevens zoveel mogelijk inschrijvingen te genereren. De campagne liep gedurende 3 maanden. We hebben de volgende Social Media advertentiekanalen ingezet:

 

Heerbeeck College Facebook advertentie
Heerbeeck College Facebook advertentie
Kempenhorst Facebook advertentie
Kempenhorst Facebook advertentie

De laatste maand voor de open dagen hebben we ook een remarketing campagne ingezet. Dit met als doel mensen die zich ingeschreven hebben via de landingspagina te reminden aan de open dag. We hebben hier remarketing op basis van het email adres ingezet.

  • Google remarketing display netwerk (banner advertentie)

De vele reacties, likes en voorinschrijvingen hebben ervoor gezorgd dat beide open dagen druk bezocht zijn.

Fun fact: ook werd de campagne door de traditionele media opgepikt.

Vermelding in de lokale krant over de campagne
Vermelding in de lokale krant over de campagne