Google Ads, Display & Remarketing adverteren
Online is schieten met hagel niet nodig. Maar waar precies zit je doelgroep? En wat, wanneer en hoe schotel je ze de juiste boodschap voor? Wij selecteren gericht je advertentieplatform en helpen je bij het vinden van je doelgroep.
Display advertising
Met display advertising (of bannering) plaats je banners op externe websites. Je hebt hierin enorm veel opties om je doelgroep te bepalen. Je kiest bijvoorbeeld op het onderwerp van de website waarop je wilt plaatsen óf denkt juist vanuit de gebruiker en kiest voor een bepaalde leeftijdsgroep. Wij helpen je selecteren en bekijken binnen welk display netwerk jouw banners het best geplaatst kunnen worden.
Search Engine Advertising
Google is voor veel mensen het online startpunt, zeker nu in veel browsers de balk direct een Google search start. Het is dus steeds waardevoller bovenaan in de zoekresultaten te verschijnen. Maar waarop zoekt jouw doelgroep? Wat doen je concurrenten? En hoeveel kost zo’n klik eigenlijk. We maken het vooraf inzichtelijk en bepalen samen je strategie.
Remarketing
Als je dan eenmaal hebt betaalt voor een bezoeker via een banner of een advertentie in Google dan wil je natuurlijk dat die bezoeker blijft hangen. Maar wat als hij twijfelt of wordt afgeleid en toch nog even weg klikt. Met een remarketing campagne ‘achtervolg’ je deze bezoeker met een welgeplaatste banner in bijvoorbeeld de buienradar app of op zijn/haar favoriete nieuwssite.
Zien is geloven
Voor Interteach, instelling voor thuis- en privéonderwijs, hebben we behoorlijk wat aanvragen gerealiseerd. Lees hier het hele verhaal.
Wil je ook kijken waar voor jou de kansen liggen? Vul dan onderstaand contactformulier in.