Voor het Heerbeeck College te Best en het Kemphorst College te Oirschot (Vobo scholengemeenschap) ontwikkelt en beheert Converzo jaarlijks de online marketing campagne. Het doel is hierbij zoveel mogelijk bekendheid te genereren voor de open dagen en tevens zoveel mogelijk inschrijvingen te genereren. De campagne loopt jaarlijks gedurende 3 maanden. We zetten oa. de volgende Social Media advertentiekanalen in:
- Youtube
- Facebook en Instagram (caroussel- en videoadvertenties)
- Google remarketing display netwerk (banner advertenties op diverse website zoals omroepbrabant.nl/ nu.nu etc.)
De laatste maand voor de open dagen beginnen zetten we ook re-marketing in. Dit met als doel mensen die zich ingeschreven hebben via de landingspagina te herinneren aan het feit dat de open dagen eraan komen.
De vele reacties, likes en voorinschrijvingen zorgen er jaarlijks weer voor dat er veel bezoekers naar de open dagen komen. Jaarlijks kijken we samen met het Heerbeeck en Kempenhorst College naar nieuwe online kanalen en nieuwe advertentiemogelijkheden om in te zetten. De vormgeving is in handen van ontwerpbureau Crecs uit Oirschot.